söndag 13 maj 2007

Anledningen till att jag varit lite frånvarande...

...nu är det gjort! Jag har äntligen redovisat mitt examensarbete (som dragit ut alldeles för länge på tiden och borde varit klart för länge sen...)! Därav har jag haft alldeles fullt upp den senaste tiden och knappt haft tid att läsa några bloggar och än mindre komponera något inlägg.

Känns skönt men samtidigt lite sorgligt att inte jag kommer ha någon direkt anledning till att åka tillbaka till Grimsö forskningsstation där jag bott och arbetat med examensarbetet i perioder under de senaste två åren. Stationen är ensligt belägen, 7 mil norr om Örebro i Bergslagens djupa skogar och atmosfären är minst sagt rogivande. Jag kommer sakna mina vänner där och omgivningarna som är så himmelskt vackra att jag är tvungen att visa lite bilder därifrån...






Grimsö forskningsstation, Maj 2007.

Men jag lovar att hälsa på...snart!

3 kommentarer:

Daniel sa...

Grattis till examensarbetet. Jag antar att det gick bra. Finns det möjlighet får du gärna skicka ett signerat exemplar :)

Kram

Anna sa...

TAck! :) Presentationen gick bra men den skriftliga versionen är fortfarande inte riktigt klar... :S Men självklart ska du få ett ex så fort det blir det!

Kram på dig med

Gagga sa...

GRATTIS ANNA!!!!! Så härligt det måste kännas! Önskar dig all lycka!